+30 2310 475 288
Καλάθι0Item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

Product was successfully added to your shopping cart.

Τα καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο. Οδηγός επιλογής

Τα καλύτερα παπούτσια running για τρέξιμο στο δρόμο ή στο βουνό

Από τη στιγμή που όλοι ξοδεύουμε πολύ χρόνο φορώντας τα αθλητικά μας παπούτσια, είναι σημαντικό να μελετήσει κανείς τον τρόπο που τρέχει, ώστε να διαλέξει τα κατάλληλα - καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο.

1. Σκοπός χρήσης παπουτσιών

Τρέχεις συνήθως στο δρόμο, σε ανώμαλη επιφάνεια ή στο βουνό? Ολες αυτές οι επιφάνειες απαιτούν τη χρήση παπουτσιών με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Επίσης, σημαντικό είναι να απαντήσει κανείς στο ερώτημα: "Χρειάζομαι τα παπούτσια για προπόνηση ή για αγώνες? 

2. Τρόπος πατήματος

Πρηνισμός είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για τον τρόπο, με τον οποίο το πόδι πατάει στο έδαφος κατά το περπάτημα ή το τρέξιμο. Το πιο σημαντικό που πρέπει να γνωρίζει κανείς πριν αγοράσει παπούτσια running είναι ο τρόπος πατήματος, διότι κάθε παπούτσι που υπάρχει είναι ιδανικό μόνο για έναν τρόπο πατήματος. Δες εδώ παπούτσια running για υποπρηνισμό, για ουδέτερο πάτημα, για υπερπρηνισμό και για τρέξιμο στο βουνό.

ΥΠΟΠΡΗΝΙΣΜΟΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΠΑΤΗΜΑ ΥΠΕΡΠΡΗΝΙΣΜΟΣ
under_pronation.gif neutral_pronation.gif over_pronation.gif


Ο τρόπος πατήματος μπορεί εύκολα να βρεθεί κάνοντας ανάλυση σε κάποιον ειδικό (πελματογράφημα).
Το παρακάτω βίντεο θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις με περισσότερη λεπτομέρεια τον πρηνισμό.


3. Μήκος παπουτσιού running

Υπάρχει ένας απλό κανόνας: το πόδι σου χρειάζεται περισσότερο χώρο όσο περισσότερο τρέχεις. 
Οσο περισσότερο τρέχεις, τόσο περισσότερο "απλώνεται" στο χώρο το πόδι σου. Αυτό σημαίνει ότι όταν επιλέγεις παπούτσια για τρέξιμο θα πρέπει να αφήσεις κάποιο σχετικό χώρο μπροστά από τα δάκτυλα σου. 

4. Πλάτος παπουτσιού running

Το πλάτος του αθλητικού παπουτσιού είναι το ίδιο σημαντικό με το μήκος του. Δεν είναι όλα τα πόδια φτιαγμένα "φυσιολογικά", κάποια είναι πιο πλατιά και κάποια ποιο στενά. Θα πρέπει να δοκιμάσεις το παπούτσι πριν την αγορά του.

5. Βάρος παπουτσιού running

Το βάρος αναφέρεται σε 2 παράγοντες:

• Το βάρος του δρομέα - αν έχεις αρκετό σωματικό βάρος, τότε χρειάζεσαι ένα παπούτσι που θα σου δώσει μεγαλύτερη υποστήριξη (συνήθως είναι και λίγο πιο βαρύ).
• Το βάρος του παπουτσιού – γενικά, από τη στιγμή που θα φοράς τα αθλητικά σου παπούτσια για αρκετά χιλιόμετρα, όσο πιο ελαφριά είναι τόσο το καλύτερο.

6. Αθλητικές κάλτσες

Οταν αγοράζεις αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο, είναι καλύτερο να τα δοκιμάζεις το απόγευμα (το πόδι σου τότε είναι λίγο μεγαλύτερο) και να τα δοκιμάζεις με τις αθλητικές κάλτσες που χρησιμοποιείς όταν τρέχεις. Πλέον, υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε αθλητικές κάλτσες που έχουν σχεδιαστεί για δρομείς και βελτιώνουν την αίσθηση, την άνεση και την υποστήριξη που νιώθεις όταν φοράς τα αθλητικά σου παπούτσια.

Video

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη σωστή επιλογή παπουτσιού για τρέξιμο πατήστε εδώ: http://bit.ly/31Vo4K9