Τηλέφωνα erunning

Προϊόντα Running και Training

Οδηγός Επιλογής Παπουτσιών για Τρέξιμο

Οδηγός Επιλογής Παπουτσιών για Τρέξιμο

Από τη στιγμή που όλοι ξοδεύουμε πολύ χρόνο φορώντας τα αθλητικά μας παπούτσια, είναι σημαντικό να μελετήσει κανείς τον τρόπο που τρέχει, ώστε να διαλέξει τα κατάλληλα παπούτσια για τρέξιμο. 

1. Σκοπός χρήσης παπουτσιών

Τρέχεις συνήθως στο δρόμο, σε ανώμαλη επιφάνεια ή στο βουνό? Ολες αυτές οι επιφάνειες απαιτούν τη χρήση παπουτσιών με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Επίσης, σημαντικό είναι να απαντήσιε κανείς στο ερώτημα: "Χρειάζομαι τα παπούτσια για προπόνηση ή για αγώνες? 

2. Τρόπος πατήματος

Πρηνισμός είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για τον τρόπο, με τον οποίο το πόδι πατάει στο έδαφος κατά το περπάτημα ή το τρέξιμο. Το πιο σημαντικό που πρέπειι να γνωρίζει κανείς πριν την αγορά οποιουδήποτε αθλητικού παπουτσιού είναι ο τρόπος πατήματος, διότι κάθε παπούτσι που υπάρχει είναι ιδανικό μόνο για έναν τρόπο πατήματος. 

ΥΠΟΠΡΗΝΙΣΜΟΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΠΑΤΗΜΑ ΥΠΕΡΠΡΗΝΙΣΜΟΣ
under_pronation.gif neutral_pronation.gif over_pronation.gif

Ο τρόπος πατήματος μπορεί εύκολα να βρεθεί κάνοντας ανάλυση σε κάποιον ειδικό. Το παρακάτω βίντεο θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις με περισσότερη λεπτομέρεια τον πρηνισμό. 

3. ΜΗΚΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΟΥ

Υπάρχει ένας απλό κανόνας: το πόδι σου χρειάζεται περισσότερο χώρο όσο περισσότερο τρέχεις. 
Οσο περισσότερο τρέχεις, τόσο περισσότερο "απλώνεται" στο χώρο το πόδι σου. Αυτό σημαίνει ότι όταν επιλέγεις παπούτσι για τρέξιμο θα πρέπει να αφήσεις κάποιο σχετικό χώρο μροστά από τα δάκτυλα σου. 

4. ΠΛΑΤΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΟΥ

Το πλάτος του αθλητικού παπουτσιού είναι το ίδιο σημαντικό με το μήκος του. Δεν είναι όλα τα πόδια φτιαγμένα "φυσιολογικά", κάποια είναι πιο πλατιά και κάποια ποιο στενά. 

5. ΒΑΡΟΣ

Το βάρος αναφέρεται σε 2 παράγοντες:

• Το βάρος του δρομέα - αν έχεις αρκετό σωματικό βάρος, τότε χρειάζεσαι ένα παπούτσι που θα σου δώσει μεγαλύτερη υποστήριξη (συνήθως είναι και λίγο πιο βαρύ το παπούτσι). 
• Το βάρος του παπουτσιού – γενικά, από τη στιγμή που θα φοράς τα αθλητικά σου παπούτσια για αρκετά χιλιόμετρα, όσο πιο ελαφριά είναι τόσο το καλύτερο.

6. ΚΑΛΤΣΕΣ

Οταν αγοράζεις αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο, είναι καλύτερο να τα δοκιμάζεις το απόγευμα (το πόδι σου τότε είναι λίγο μεγαλύτερο) και να τα δοκιμάζεις με τις κάλτσες που χρησιμοποιείς όταν τρέχεις. Πλέον, υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε αθλητικές κάλτσες που έχουν σχεδιαστεί για δρομείς και βελτιώνουν την αίσθηση, την άνεση και την υποστήριξη που νιώθεις όταν φοράς τα αθλητικά σου παπούτσια.

  1. Nike RunningNike Running
  2. Adidas RunningAdidas Running
  3. Asics RunningAsics Running
  4. Mizuno RunningMizuno Running
  5. Under Armour RunningUnder Armour Running
Γιατί να προτιμήσω το e-running
Δωρεάν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω 70€
Ακυρώσεις παραγγελιών
Ασφάλεια συναλλαγών